Moest er nog eens bijkomen van niet

Je vraagt je het regelmatig af: worden mijn teksten eigenlijk wel gelezen? En beleeft de lezer er ook nog een beetje plezier aan? Vanaf nu hoef je nooit meer te twijfelen. Dit boek wordt jouw grote vriend. Vol met voorbeelden, schrijftips, schemaatjes en oog-openers. En tot slot: veel aandacht voor de inhoud van je tekst. Je wilt namelijk geen moest-er-nog-eens-bij- komen-van nietjes schrijven.

'Moest er nog eens bijkomen van niet!’

Moest er nog eens bijkomen van niet moest er gewoon komen. En niet eens omdat we het succes van het eerste boek proberen te evenaren. Zou wel leuk zijn, maar dat is niet de reden om dit boek te schrijven. Dit boek is nodig om Nederland te redden van alle eenheidsworstteksten. Op websites, op bedrijfsbusjes, op social media. Overal. Wij zijn een professioneel bedrijf met service hoog in het vaandel. Iedereen schrijft maar wat. Zonder even na te denken waar het nou echt om gaat.

Schrijven begint niet met schrijven. Schrijven begint bij het waarom. En dat begint bij de vraag: ‘Wat zouden we missen als mijn tekst er niet zou zijn?’ Wie ben je? Wat onderscheidt jouw organisatie van al die andere? In onze garage werken vakkundige mensen. Moest er nog eens bijkomen van niet. Dat geldt namelijk ook voor de tienduizend andere garages in Nederland. Maar waarom moet ik met mijn auto juist naar jou toe?

communicatievelingen-met-oog-voor-rake-communicatie.

In dit boek leer je dat tekst niet zonder inhoud kan. Leuk dat je een goed stukje kunt schrijven, maar gaat het ook ergens over? Of rijg je gewoon wat mooie woorden aaneen? Het kinderliedje Berend Botje is lekker geschreven, maar de inhoud slaat als een tang op een varken. Daarom is dit boek een logisch vervolg op Schrijf eens even normaal, joh!. Want als je goed kunt schrijven, ben je nog niet klaar. Zonder sterke positionering ligt een ‘moest-er-nog eens-bijkomen-van-nietje’ altijd op de loer.

Scroll naar boven