We hebben een goed advies: treed uit de anonimiteit en voeg beleving aan je website toe!
Een van de manieren om dat te doen is meer van je mensen te laten zien. Een foto met alleen een naam is natuurlijk nogal minimaal. Zet er in ieder geval bij wat zijn of haar functie is en wat hij of zij doet. Wat persoonlijke informatie.
Je kunt kiezen voor een heel zakelijke stijl.
Janno is directeur van Altizz en helpt als senior adviseur bedrijven en instellingen bij de primaire procesverbetering. Hij is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken.
Maar het kan veel creatiever, sfeervoller en menselijker.
Ik ben Janno, alweer 4 jaar directeur van Altizz. Ik houd me twee dagen in de week bezig met de dagelijkse gang van zaken. De andere dagen ben ik senior adviseur. Ik help bedrijven hun primaire bedrijfsprocessen te verbeteren. We bekijken samen hoe het allemaal wat simpeler en effectiever georganiseerd kan worden. In mijn werk gaat veel tijd zitten, maar in de tijd die ik overhoud, sport ik veel. Ik loop zondag mijn achtste marathon. Streeftijd net onder de 4 uur, al was het maar 1 seconde …
Schrijven in de ‘hij/ zij-vorm’ kan ook heel creatief zijn.
Het maakt niet uit wat je wilt weten over online marketing, Ineke heeft het antwoord! En geen antwoord dat regelrecht uit een schoolboek komt, maar juist een oplossing waar je in de praktijk mee verder kan. Ze is pas tevreden als jij dat ook bent. O ja, houd je van tennis? Dan is de kans groot dat je Ineke tegenkomt op de tennisbaan, want zij speelt die sport op een hoog niveau.
En nog een beetje meer lef.
Er zijn twee soorten mensen. De ene soort zijn alle mensen hier op aarde, behalve Gerard ten Bree. De andere soort is automatisch dus, jawel Gerard ten Bree. Onze Gerard plaats je niet zomaar in een hokje of onder een noemer. Onze collega heeft een energie waar je normaal gesproken al drie mensen voor nodig hebt. Heeft aan drie uur slaap per dag genoeg, meer vindt hij zonde van zijn tijd.
Wil je wat voorbeelden?
Deze is van Drukwerkdeal. Te groot om iedereen apart te kunnen voorstellen, hebben zij gekozen voor afdelingen met gezichten.
Deze is van Coolblue, die het weer anders aanpakt. Even naar beneden scrollen, daar worden wat teamleden voorgesteld. Vrij lastig te vinden, dat wel weer.
En de laatste is van onszelf. Een klein team, dus kan het persoonlijker. We stellen ons graag aan jullie voor!
Let wel: je kunt het dus op allerlei manieren aanpakken, ook met bijvoorbeeld een filmpje. Als het maar dichtbij komt en persoonlijk is.