Ons bedrijf kenmerkt zich al decennia door korte lijnen. We hanteren korte lijnen. Dit betekent dat we intern en extern helder communiceren.
Op zo’n beetje elke website kom je het tegen. Profit, non profit, overheid: overal hebben ze ‘korte lijnen’. Mooi dat je ze hebt, maar ze maken geen indruk en ze komen niet binnen. Laat liever zien wat de klant er echt aan heeft:
Als je ons belt heb je twee zekerheden die staan als een huis. Eén: geen ingewikkelde keuzemenu’s. Twee: Anouk neemt de telefoon op als de collega die u zoekt er even niet is. Als zij zegt dat u wordt teruggebeld, wordt u ook teruggebeld. En ze weet u ook haarfijn te vertellen binnen welke tijd dat is.
Of deze:
De schilders zijn ook eigenaar van het bedrijf. Handig, want dan nemen ze ook de beslissingen. Als je dus tijdens het werk een vraag hebt, krijg je ook meteen een antwoord. Sneller kan niet.
Nog eentje:
Iedereen bij ons kent elkaar, dus de lijnen zijn kort. Als Jan het niet weet, weet Josefien het wel. Echt een familiebedrijf dus.
Kortom, leg ze gewoon uit, die holle vaten.