mond-op-mond / mond-tot-mond

  • Door Taaluilen
  • 16 februari 2014
mond tot mond

mond-tot-mond

De stijging van de omzet is voor een deel te danken aan mond-op-mondreclame.
De stijging van de omzet is voor een deel te danken aan mond-tot-mondreclame.

Liever tot dan op

De boodschap gaat van mond tot mond. “Mond-op-mondbeademing kan levens redden!”

Pas op:
Mond-op-mondreclame is wel heel intiem. Houd het daarom bij mond-tot-mondreclame.

Suggesties

Op Facebook vroegen we in het voorjaar van 2015 naar alternatieven voor deze toch soms wat ongemakkelijke kreet. Daar kwam het volgende uit:

van-horen-zeggenreclame
vertel-het-voortreclame
mond-aan-mondreclame
sluikreclame
fluisterreclame
doorvertelreclame
hoort-zegt-het-voortreclame
mond-oorreclame

Meer over

Deel dit artikel

Scroll naar boven