Training merkpositionering

Hoe sterk is jouw merk? Ben je onderscheidend genoeg voor je doelgroep? Loop je jouw concurrent aan alle kanten voorbij? En weet jouw doelgroep je goed te vinden?

Meer weten?

Over hoe we de meerwaarde van jouw organisatie ontdekken en vormgeven? Wij zijn er klaar voor.

Missie en visie

We gaan op zoek naar het onderscheidende verhaal van je organisatie. Je positionering. Samen onderzoeken we hoe we jullie missie en visie om kunnen zetten naar een sterk en onderscheidend mission statement. Een verhaal waarmee je de bühne op kunt. Waarom ben jij de beste keus voor je klant? Met een mission statement vertel je wat de klant zou missen als jouw bedrijf er niet zou zijn.

En wat beloof jij je klant? We formuleren samen een aantrekkelijke klantbelofte. Eentje waardoor ze niet meer om je heen kunnen. En tot slot kijken we naar de kernwaarden. De kans is groot dat je ze hebt, maar je ze niet uit je hoofd weet. Daar brengen we verandering in. De kernwaarden vertellen de cultuur van je organisatie. Daarom schrijven wij een kernwaardenverhaal. Een verhaal dat vertelt hoe jullie binnen jouw bedrijf omgaan met klanten en met elkaar.

1000x800_0003_IMG_3192
1000x800_0012_IMG_4157 kopiëren

Schrijfcursus

Wil je zelf ook aantrekkelijke teksten op papier kunnen zetten naar je klanten? Of intern? Snappen we. Tijdens onze schrijfcursus ‘Schrijf eens even normaal joh!’ leer je aantrekkelijk schrijven. En volg je onze cursus ‘Moest Er Nog Eens Bijkomen Van Niet’ leer je hoe je weg blijft van alle eenheidsworsten. Na het volgen van beide cursussen weet jij hoe jij jouw bedrijf communicatief kunt verkopen naar je doelgroep. Want met zinnen zoals ‘de klant staat centraal’ en ‘we hebben enthousiaste medewerkers’ kom je niet ver. We gaan aan de slag met de inhoud en jouw tone of voice. Want hoe communiceer je jouw verhaal zo naar je doelgroep dat je die raakt? Dat zij voor jou gaan kiezen? ’T spreekt voor zich dat je een tone of voice nodig hebt die bij jou én je doelgroep past. We leren jou en je team aantrekkelijk schrijven. Meer weten over onze schrijftrainingen? Je leest het hier.

Communicatiemiddelen

Heb jij jouw meerwaarde staan en wil je dit verwerken in je communicatiemiddelen? Dat kan. Want een écht sterk merk, heeft communicatiemiddelen die passen. En goed geschreven zijn. We analyseren je website. Gebruik je hier nog de juiste tone of voice? Zijn alle pagina’s nog interessant?

En welke pagina’s kun je het best iets beter uitlichten? Liever met andere communicatiemiddelen aan de slag? Vertel het ons!

1000x800_0013_IMG_4167 kopiëren

Wat levert het op?

  • Een missie en visie. Wij schrijven een verhalend mission statement. Waar staat je organisatie voor?
  • Kernwaardenverhaal. Deze zijn belangrijk voor het dagelijks handelen. Het geeft jullie cultuur weer.
  • Een klantbelofte.
  • Je weet waarom jij de beste keus bent.
  • Tone-of-voice voor je communicatie
  • Je leert aantrekkelijk schrijven

Hoe ziet een mission statement eruit?
Neem contact met ons op. We vertellen het je graag.

communicatievelingen-met-oog-voor-rake-communicatie.

Klaar om de meerwaarde van jouw organisatie te ontdekken?

Mooi. Aan de slag. Laat het ons weten en we nemen contact met je op.

Scroll naar boven